Post by mahecnighrichvi on Feb 17, 2022 1:18:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monta kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Art of Conquest: Dark Horizon 2022 version ▞▞▞
Se on ok peli, mutta miksi annan sille 2 eKr, se on kuin käteisklaani, mielestäni se sanoo näin. Mutta tiedän kuinka on niin vaikeaa keksiä, kuinka voittaa taistelupaikalla. Ja vihaan sitä, koska näyttää siltä, että pelaat kuin hevonen. Hahmo ei näyttänyt, miten ajattelin. Siksi annoin sille arvosanan 2. Mutta kaiken kaikkiaan ihan ok peli, aika kauhea.
Nautin pelistä erittäin paljon. Mielestäni alemman tason pelaajille pitäisi löytyä jonkinlainen ihastus, joita nämä erittäin suuret (valaat) pyyhkivät pois joka päivä hyödyntäen heitä. He pyyhkivät pois kaikki resurssinsa ja valtaavat kaupungit vain hylätäkseen ne. Se saa ihmiset lopettamaan pelin.
Ilmaiset pelaajat, ÄLÄ pelaa tätä peliä. Se on kauniisti suunniteltu, erinomainen leviäminen ja laaja pelattavuus. Mutta sillä on palvelimen siirtokäytäntö, jossa vahvemmat pelaajat vanhemmilta palvelimilta voivat siirtyä sinun luoksesi suurissa ryhmissä ja ottaa haltuunsa. He ovat kaikki maksavia pelaajia, et voi kilpailla heidän kanssaan. Pelintekijöitä ei häiritse, he lyövät liikaa rahaa. Kauppa on älyttömän korkea hinta. Etsi yksinpeli, älä välitä tästä. Pelasin 3 kuukautta, mutta lopetin sen tästä syystä.
Art of Conquest: Dark Horizon भूमिका निभाना cdc
Meidän on valittava itse lohikäärmeen kyvyt, ei automaattisesti.
Hei lilith-pelit, rakastan tätä peliä, olen tyytyväinen noitakaupan nykyiseen päivitykseen. Ainoa ongelma, jonka kohtaan, on joskus, että saan chat-hierontaa myöhään. Muuten tapahtumat ovat siistejä ja kaikki on hienoa (ainakin minulle). jatka samaan malliin
Ehkä yksi parhaista mobiilipeleistä, toivon, että siellä olisi skorpionisankari seuraamassa lich-ryhmää
Peli on hieno pelata ja sanoisin, että paras Android-peli, jota olen koskaan pelannut. Mutta se toimii pay to win -konseptilla. Peli ei ole tasapainoinen... parhaita sankareita voi vain ostaa, eikä niitä saa millään muulla tavalla...ja sellaiset sankarit saavat sinut vain nauttimaan pelistä .. muuten se on todella vaikeaa.
Kannattaako voittaa? Lyön vetoa, että se on. Onko se muuten jämäkkää? Tietysti. Onko viitteitä rasismista ja väärinkäsityksistä? Ainakin sillä palvelimella, jolla pelaan. Miksi sitten ylipäänsä vaivautua? Koska se on hauskaa, siinä määrin, että en edes välitä kuluttavan vähän kovalla työllä ansaittua rahaa siihen. Grafiikka on helppo silmälle ja peli on strateginen. Rehellisesti sanottuna, jos siinä ei olisi niin hienoa järjestelmää, jossa voisin sijoittaa kaikki yksikköni erilaisiin kokoonpanoihin, en edes koskeisi siihen.
Art of Conquest: Dark Horizon Roolipelit bbh
Muistan Yli vuosi sitten, kun pelasin tätä peliä. Löysin pelin mainoksen kautta muutama tunti sitten. Ja kun asennan ja valitsen yhden kuningaskunnasta, olen jotenkin edistynyt, enkä muista soittaneeni tätä uudessa puhelimessani. Pyydän "Käynnistä uudelleen" -painiketta, jotta voin valita uusia valtakuntia. Kiitos.
Art of Conquest: Dark Horizon பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் nkbx
hieno peli, häpeä sen Maksa voittoon... voit perustaa uuden palvelimen uusien ihmisten kanssa ja joku (yleensä kiinalainen?! Luulen, että heillä on halvempi sopimus) maksaa parhaista asioista ja voittaa kaikki aina. Kuka koskaan saa imperiumin 1., on yleensä 10+ tasoa muita edellä ja vain ryöstää kaikki helposti. 2 vuotta ja 3 palvelinta myöhemmin tämän pelin pelaaminen päättyy aina samaan. Pay2win.
Joten olen pelannut tätä peliä 3 vuotta jaettuna 4 tilille ja pelin kehitys on kaunista. Uskon kuitenkin, että olen havainnut virheen pelissä. Kun ostat sankarilaatikoita, sinulla on mahdollisuus saada sankari ennen kuin avaat kaikki 40. Viimeisistä kolmesta sankarista olen kuitenkin joutunut maksamaan 36 000 linaria. Onko tämä bugi? Myös rakanina, jos tarkistat chakra-alueen ninjojen varalta, zen- ja dire-kuvaukset ovat päinvastaisia, pls korjaa tämä virhe, koska se on melko ärsyttävää.
Yksi pahimmista peleistä, joita olen koskaan pelannut... Tämän pelin kehittäjät ovat liian ahneita. Kyse on vain siitä, että kuluttaa enemmän ja enemmän rahaa. Ilman rahaa et voi edistyä paljon. Kehittäjät eivät ota huomioon pelaajien ehdotuksia, jotka eivät ole heidän etunsa. Tämän pelin chat-järjestelmä on paska. Liian monta satunnaista tavaraa. Pelaajat käyttävät rahaa ostaakseen asioita, mutta he eivät voi saada mitä haluavat. Yleensä tämä peli on täydellinen huijaus. Annoin periksi... hei
Paras peli koskaan olemassa! Kaikki mitä minulla on sanottavaa. Tämä on täydellisin peli koskaan, ja on edelleen! Tämä oli minun "lapsuuteni" peli. Pelaa sitä vielä tähän päivään asti. Suosittelen sitä muillekin, jos et ole vielä pelannut tätä peliä. Lataa vain se. Et tule katumaan MITÄÄN! 100 tähteä 10:stä. Haluaisin nähdä, mitä muuta he voivat tehdä tälle pelille. Toki tämä peli viivästyy, mutta palaat pian takaisin pelaamaan tätä Beauuuuutiful-peliä. Jatka samaan malliin kehittäjät!
Maksa ehdottomasti voittaaksesi, sinua kiusataan vakavasti, jos sinulla ei ole ylimääräistä rahaa käytettäväksi. Suurin osa mestareista on periaatteessa saavuttamattomia. Monetisoidussa valuuttasuhteessa ei ole mitään järkeä, et todellakaan saa hyvää vastinetta rahalle
Ensimmäinen asia, joka ilmestyi pelin julkaisun yhteydessä, oli 9,99 dollarin aloittelijapaketti. Poistin asennuksen välittömästi pelaamatta enempää. Muokkaa: Kehittäjä vastasi (katso alla) ja ilmoitti, että tehostaminen oli valinnainen ja auttaa pelaajaa. Asia on niin, että jos kehittäjä maksaa sinulle 9,99 dollaria välittömästi, ennen kuin olet edes sijoittanut peliin, sinun on parempi uskoa, että he yrittävät imeä sinusta satoja, jos jatkat pelaamista. Arvosana pysyy samana.
ei huono peli, mutta tuen on selvitettävä, kuinka korjata pelaajien ongelmat ja intervalm-sodan palvelimet tarvitsevat työtä tasoittaakseen pelaamista ihmisille, jotka eivät ole kiinalaisia
Erittäin epäreilu peli yksipuolinen Olen maksanut rahaa ja olen melko korkealla tasolla tällä hetkellä lv39, mutta 40 pelaaja voi pyyhkiä pois koko puolustusvaruskunnan yhdellä aallolla ja he kärsivät nolla tappiota ja jatkavat sitten hyökkäämistä taukoamatta, kunnes seinät kaatuvat ja minulla on 3 päivää aikaa. sotilaan toipuminen sairaalassa ja 20 päivää seinän korjaamiseen. Hullu peli, pysy poissa, ellet ole tyytyväinen kuluttamaan paljon $$$ Tämä paha yritys ei enää saa rahojani!
Rakastan tätä peliä todella paljon, mutta olen menettänyt iloni tämän pelin pelaamisesta. Se on niin epäreilua paytoplay vs freetoplay -tasolla. Olen nähnyt niin monia palvelimia, joissa täydellinen aloitus melkein tuo sinulle ehkä 50 000 ish - 100 000 ish tehoa ensimmäisellä viikolla, mutta aina on kourallinen pelaajia, joilla on 200 000 tehoa ensimmäisenä päivänä, ja se kasvaa eksponentiaalisesti käsistä. Ei ole reilua, että se ei anna FTP-pelaajille mitään mahdollisuutta. Se muuttuu kiusatuksi tulemiseksi tai liittymiseksi. Tällainen peli on pilannut tämän pelin minulle.
Paras peli ikinä
Superpeli, grafiikka, musiikki jne. on hienoa, minulla ei ole sankareita, en aina ole sankareiden joukossa taistelussa, enkä mahdollisuutta ostaa, mutta todennäköisesti mukava peli
Hyvä peli, mutta rahaa pitää käyttää
Tämä on hyvännäköinen peli, mutta se on erittäin hidas rakentaja -tyyppinen peli. Puuresurssit, joita tarvitset perustasi rakentamiseen, valuu ulos niin pieninä määrinä ja niin hitaasti, että se saa tämän mukavan näköisen pelin tuntumaan tylsältä työltä. Sen rakentaminen kestää aivan liian kauan. Se on ainoa syy, miksi poistan sen.
Kirjoittaisin tämän viideksi tähdeksi, jos he korjaavat pelimekaniikon antautumisen takana, koska on ollut paljon taisteluita, joissa olen selvästi voittanut, mutta ajastin loppuu ja peli laskee sen antautumiseksi, kun taas selvästi häviäjän puolella oleva henkilö on laskettiin voitoksi. Tarkoitan ainakin laskea sen tie ffs.
peli on ok. Ongelmana on, että englanninkielisellä palvelimella on liian paljon huijausta. kilvet eivät varsinaisesti suojele sinua, koska minulla oli kilpi kaupungissani, mutta resurssejani ryöstettiin silti. käännös on pois päältä ja kun valitsin pohjoisamerikkalaisen palvelimen, se meni sellaiselle, jossa suurin osa pelaajista on Aasiassa.. Antaisin paremman pistemäärän, jos he korjaavat palvelimet vain minulle.
Rakastan taidetta ja hahmoja. Pidän myös siitä, että tässä pelissä ei ole pakko liittyä ryhmään ja olla mukana kaikessa tuossa pelidraamassa. Sinun ei myöskään tarvitse käyttää rahaa saadaksesi hyvää tavaraa.
Epäreilu taistelu väestörakenteen suhteen, ja se on ollut vuosia. Viestipalvelussa kestää hyvin kauan, ennen kuin he ottavat sinuun yhteyttä ongelmasta. Olen ollut pitkään pelinpelaaja, pelannut 2 vuotta. Peli palautui minuun ilman kehotusta. Sovellus potkaisee minut joskus ulos, kun nostan/päivitän sankarin varusteita. On olemassa monia robo-tilejä, jotka tulvivat "maailman chatissa" ja houkuttelevat ihmisiä ostamaan heiltä rahalla tai seuraamaan heidän tilejään "tasolle nousemaan" nopeammin.
En saa puhelimeeni push-ilmoituksia.. Pelin päivitysosiossa on kaikki päällä ja mobiiliasetuksissani ovat myös ilmoitukset päällä.. Mutta en silti saa push-ilmoituksia. Olen yrittänyt asentaa uudelleen, mutta se ei silti auttanut..
Tämä on erittäin hauska peli, mutta se on täynnä puutteita, jotka käsittelen ensin. Tämä peli on voitto voittaa. Pelin eteneminen perustuu kilpailemiseen pelaajien kanssa, ja tämän seurauksena et todennäköisesti voita tapahtumia, koska joku on käyttänyt enemmän rahaa peliin kuin sinä. PvP-järjestelmä on upea, mutta myös kamala pelin P2W-järjestelmän vuoksi. Yleisissä pvp-tapahtumissa pelaajan tehotasot tulee normalisoida tasollesi. Lohikäärmeillä tulee olla taitopisteet. TASAPAINO KAIKKI SANKARIT.
Pelin konsepti on hyvä. Tavallista kaupunkien valloitusta ja liittolaisten saamista. Aloin nauttia siitä ja sain jopa ystäviä. Aloin myös googlailla tietoa siitä, miten asiat toimivat, ja kaikki se on mielestäni reilua ja tasapainoista. Se on vain, että viime aikoina olen jatkuvasti myöhässä, mikä on todella ärsyttävää. Se on viivästynyt pelaamisen aloittamisen jälkeen, mutta se tekee sen jatkuvasti viime aikoina, joten poistin sen. Se olisi voinut olla mukava peli.
Joku auttakaa minua, lilith, eikö Palauta puhelimeni tehdasasetukset nyt peli luulee, että se on eri puhelin, google sanoo kysyväni Lilithiltä ja kun teen, he kertovat minulle, kuinka käy, jään paitsi löytäjien pitäjistä by 2k linari joku auttaa
Upea peli, todella nautinto pelaamisesta, jota pilaa voittopalkkojen tasapaino ja se, että Aasiassa on paljon halvempaa ostaa tuotteita, kuulemma muutama alue, jossa ei voi käyttää rahaa, tekisi siitä täydellisen (kuten niin tapahtuisi😂 ), mutta kaiken kaikkiaan se on hyvä.
Se on todella siisti peli. Suosittelen teitä kaikkia asentamaan sen. On todella sääli, että en voi pelata sitä enää. Itse asiassa minulla on erittäin hyvämaineinen paikka ja sen jälkeen olin niin riippuvainen siitä, etten pysty keskittymään akateemisiin tekijöihini. Haluaisin kysyä peliyhteisöltä/sovelluskehittäjältä, voiko pelin tiedot mitenkään poistaa ja tilien (googlesta ja Facebookista) ja puhelinnumeron irrottaminen. Jos ei sitä ole, alan varmasti pelata sitä uudestaan ja uudestaan. Olen riippuvainen siitä. Auta minua, jos mahdollista
Tämä peli saa sinut todella riippuvaisiksi .. vaikka on paljon asioita, joista on maksettava, mutta voin jatkaa tasoa ilman rahaa, ja chat-ominaisuus on paras kaikista peleistä.Sain paljon uusia ystäviä , eri maista ympäri maailmaa tämän pelin kautta, siistiä 👍👍👍
Peli rikkoi puhelimeni, koska se potki minut jatkuvasti pois kaikista peleistäni, kun pääsin Castle 10:een
Peli jäätyy jatkuvasti ja lukitsee puhelimeni
No... mainoksessa se näyttää erittäin siistiltä, mutta totta on, että tämä peli on perseestä
Upea pelattavuus, pidin siitä! Mutta on päivityksiä, jotka vievät valtavasti aikaa ja ovat sammuttaneet puhelimeni itsestään. Rakastan peliä, mutta en kestä odottaa 25 minuuttia, että puhelimeni sammuu ja yritän sitten uudelleen.
Peli kohtasi virheen, kun uusi sankariarkku saapui, olen iloinen, että kehittäjä vastasi valaistukseen nopeasti ja korjasi ongelman nopeasti, erinomainen peli ja erinomainen palvelu!!!
Tämä peli on hämmästyttävä. Sinun pitäisi voittaa jokainen ottelu, kun sinulla on täysin päivitetty sankari ja lopuksi lohikäärme. Jos tiimi lukee tätä, mielestäni jokaisen omistamasi talon pitäisi saada automaattisesti kaupunki, oli se sitten pieni tai ei. Sen tulisi olla vain veden ulottuvilla, loput vain vedellä. Lopuksi, kun pelasin tätä peliä noin 2 vuotta sitten, esineiden sankarin ja talon painikkeet olivat siistejä, jos mahdollista, ne pitäisi vaihtaa takaisin sellaisiksi. Lillith-pelejä tiedät mitä tarkoitan
kaikki on hienoa paitsi kaksi asiaa, ensinnäkin tuo esiin alueita, joissa rahaostoja ei sallita, ja toiseksi, rajoita linnoitustasoja, joihin voidaan hyökätä. Korkean tason pelaajat tuhoavat ja ryöstävät helposti matalan tason pelaajat... sen täytyy olla niin kuin emme voi hyökätä alle viiteen linnoitustasoamme...eli jos olemme 30, emme pysty hyökkäämään alle 25 linnatasoa vastaan. .
Olisi hyödyllistä taistella samassa mailassa. Ainakin siihen asti, kunnes voit taistella 200 000 ja enemmän. Loistava peli ei voi lopettaa sen pelaamista.
se on mukava peli, mutta se ei salli nimien vaihtamista uudelleen ja kun menemme taistelemaan jonnekin kauas hevonen menee, menee ja 2 sekunnissa se tulee takaisin. ja jos se sisältäisi seppäpajan, jossa voimme tehdä omia materiaaleja, se olisi parempi kuin pupg mobile
Moniin tapahtumiin. Hyvä peli silti. Hämmästyttävä yhteisö. Peli on aika helppo. Ei se maksa voitosta. Useimmat sankarit ovat void.game-laadussa ja grafiikat ovat melko hyviä
Eventide 3: Legacy of Legends Авантуристичке lfv
Se sanoo, että pelin tiedot ovat vaurioituneet ja meidän on asennettava se uudelleen. Ja kun asensen sen uudelleen, sama toistuu.
Pelannut tätä peliä nyt yli vuoden ajan ja suurimmaksi osaksi erittäin nautittavaa. Suurin ongelmani tällä hetkellä olisi se, että armeija ja varuskunta eivät periaatteessa tarkoita mitään, koska sankarit ovat liian OP. Ihmiset, joilla on yli 900 000 varuskuntaa, hävisivät ihmisille, jotka käyttävät vain sankareita.
Asensin tämän pelin, näyttää hyvältä. Pelasin 10 minuuttia S9+:lla, peli jumiutui.. Nyt yritän ladata sen uudelleen ja aina kun se ei saa yhteyttä. Se sanoo, että Internet-yhteysongelma (ei totta😂) Asennaan tämän pelin uudelleen ja annamme sille vielä yhden mahdollisuuden. Edit: Aloitin pelin kesken päivityksen, näyttää toimivan nyt loistavasti!