Post by mahecnighrichvi on Feb 17, 2022 0:50:35 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Monster Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Monster Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisäävät primogemeja ▞▞▞
▞▞▞ Monster Legends 2022 version ▞▞▞
Ihan okei peli
Pitäisi olla halfmpia hirviöi
Mielestäni sovellus on todella hämmästyttävän lataamisen arvoinen, pääasiassa nc, se on todella hauskaa ihmisille, jotka yrittävät kuluttaa aikaa ja saavat jonkin verran koukuttavaa.
se on hyvä peli, se on hauskaa, että saat uusia lemmikkejä, se alkaa vähän vaikeaa saada hyvää tavaraa, mutta sitten paranet on helpompi saada tavaraa lsaa tälle pelille viiden tuijotuksen arvosana eacas se on niin hauskaa ja sinun pitäisi ladata tämä peli
Kaiken kaikkiaan hauskaa ja koukuttavaa ja silti pelaa sitä, mutta siellä on joitain turhauttavia asioita. Ensinnäkin, miksi sinun on edes odotettava koko päivä vain poistaaksesi kiven. Toiseksi moninpelissä se yhdistää sinut pokaaleihin, ei tasoihin. Vaikka heillä on 500 pokaalia siellä tasolla 113 ja minä olen tasolla 22. En vain voi voittaa heitä. Korjaa sosiaalinen kohta niin, että se paritetaan tasojen mukaan. Seikkailussa on vain tietty kohta, jossa et voi mennä pidemmälle, koska botit ovat parempia. Se on palkka voittaa peli.
Monet sanovat, että tämä peli perustuu ostoihin, mutta täällä maksaminen on vain tekosyy. Jos haluat niitä ilmaiseksi, sinun tarvitsee vain pelata paljon enemmän. Paljon hauskoja tapahtumia tapahtuu koko ajan ja olet koukussa. Tarina on loistava, musiikki on yksi pelin aliarvostetuimmista puolista, rakastan musiikkia, rauhoittavaa mutta kiehtovaa, ja voit olla sekä kilpailuhenkinen että rento täällä. Kehitystiimi tekee hienoa työtä pitääkseen pelin viiveen/häiriöiden varmana niin monien tapahtumien aikana
Sanoin ensin, kuinka hyvä tämä peli oli, mutta nyt minun on vaihdettava tämä beaco, koska se on niin tyhmä, kun olet moninpelitilassa ja olet tasolla 15 ja sinulla ei ole vielä hyviä hirviöitä, voit saada jonkun vastaan, joka on pelissä. kuten 150 tasoa ja siinä on hirviöitä, jotka ovat niin vitun hyviä ja taso 110+ tai jotain ja oletko jotenkin tietty teema?! Kuten mitä? Pls voitko korjata tämän!?? Edit: Pls voitteko tehdä ostoksen, joten SE KYSYY, ETTÄ "Oletko varma" ennen kuin se vie kaikki timanttisi?!!
Queen's Quest 4: Sacred Truce ጀብዱ ulxr
Annan sille kolme tähteä, mutta en luovu siitä, koska yhden he lisäsivät Dreamin ja hänen joukkueensa peliin. Miksi? Miksi hän saa kaksi myyttistä hirviötä, mutta ei edes H20 Deliriousta? Saagassaan hän taistelee ja hänelle kerrotaan, ettei hän ole ollenkaan tylsä. Se on... BS hän on luultavasti tylsin myyttinen, jonka olen koskaan nähnyt. Hän ei tee mitään uutta tai hänellä ei ole mitään erityisen voimakasta, se on vain tylsää. Jos aiot lisätä hänet ja tehdä hänestä SUPER, miksi et tekisi hänestä hyvää? Lisäisin lisää, mutta minulla ei ole tilaa.
Monster Legends Strategiya kidd
On selvää, että myyttisiä hirviöitä on hermostettava. Minulla on 3 tason 150 legendaarista hirviötä, sijoitus 5 ja SX- ja X-riimuilla, timanttijäännöksillä, ja häviän silti pienelle tason 110 tason 2 Fayemalicelle VII-riimuilla... Tämä peli on erittäin kannattava voittaa... Päivitä : Nyt on Max Level Mythics jumalariimuilla... lyö kaikki pelaamani... Pilasi pelin rehellisesti. niin ahne smh
Hyvä peli mutta hidas
Monster Legends Indonesia - No Cheater ; 4,5. Game Android Indonesia. Media. 5 792 henkilöä tykkää tästä ; Meganthropus Palaeojavanicus. Muusikko. 1 329 henkilöä
Annan sille kolme tähteä, koska kirjaimellisesti kun teen suuria kaksintaisteluja, se käskee minua lataamaan uudelleen ja sitten teen ja se sanoo, että suurkaksintaistelut on suoritettu, vaikka en ole hävinnyt 2 taistelua, mutta kaikki siinä on hienoa
On kyllä hyvä
Live-pelit ovat mahtavia, mutta niihin tulee liian usein uusia hirviöitä.
Lead your Monster Legends into arena battles in this fighting game. Breed, feed, and train Legendary and Epic monsters, then build your
Se alkoi normaalisti, tein akkuun ja käytin sitten 9,99 dollaria hirviöön, jolla oli tumma attribuutti, ajattelin, että minun oli vain hankittava tumma elinympäristö. En tiennytkään, kun tuhlasin 2 päivää sen kuoriutumiseen, ja painoin painiketta, jossa lukee [luukku], kuten tein sen sanoneen, että hankin myyttisen elinympäristön! Bruhhhhhhhhhh tarkistin kuinka paljon se oli ja se oli 3 miljoonaa saada yksi, joten periaatteessa tuhlasin rahani johonkin, jota en voi edes käyttää
toivon, että saaret olisivat suurempia, jotta huoneeseeni voisi sijoittaa elinympäristöt. Kyllästyttää hetken kuluttua. Munien kuoriutuminen kestää aivan liian kauan, kun hengitys on erittäin lyhyt. Pesimätapahtumia on, mutta onko siinä järkeä, kun niitä ei saa kiinni kestää 3 päivää kuoriutumiseen ja hengitys kestää muutaman tunnin? Tuossa osassa ei ole mitään järkeä. Miksi pitää jalostustapahtuma, kun et voi kuoriutua munia ennen kuin 3 päivää myöhemmin, kun nouset tasolle, et saa oikeastaan mitään innostumaan jatkamaan pelaamista.
Vuoden salakavalin haittaohjelma iski Suomeen – ethän vain ...
Muuten hyvä mutta yritin ostaa jalokiviä oikealla ja en saada ostaa rahalla saada 65 jalokiveä käyttäjälleni tai jonkun muun hyvityksen, kiitos!
ALI huhu ei
Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas (iOS)
Ihan paskaa kestää sisään helvetin kauan päästä
Hyvä mutta huono koska ei voi asentaa vanhaa vikaa laittakaa Facebookin kautta kirja takaisin
Käsitelty peli: Apex Legends. Xbox Series S/X, PS5, PC / Windows, Nintendo Switch, PS4, Xbox One, iOS, Android.
Olen rakastanut tätä peliä 5 vuotta, mutta siitä on tullut rahan ja ajan sika, ja siitä on tulossa ylivoimaista pysyä mukana. Olen saanut hyviä ystäviä, mutta he kaikki jättävät opiskelun edellä mainituista syistä. Äläkä edes aloita minua huonosta asiakaspalvelusta. Se on periaatteessa sama valmis vastaus kaikkiin ongelmiin, ilman hyväksyttävää ratkaisua. Jos et etsi reikää, johon voit kaataa rahasi, etsin jotain muuta. Tai ehkä ostaa vene.
pidän pelistä, mutta menetin vanhemman sporlingin sen jälkeen, kun lopetin sen, mutta muut voivat haluta sen takaisin, niin annan sille viisi tähteä, joten hyvä peli, haluan vain parhaani takaisin ja se on korkealla tasolla 15 tai enemmän
Tämä peli on pohjimmiltaan erittäin nautinnollinen, mutta siinä on kaksi suurta ongelmaa, pelaajien pakottaminen tekemään asioita, jos he haluavat saada pelistä kaiken irti. Kuten aina kun avaan sen liittoon liittymisen. Tai vaatimukset riimujen luomisesta ja hirviösolujen pyytämisestä. Minusta nämä ovat kauhistuttavia, koska ne tekevät pelissä pitkälle pääsemisestä erittäin vaikeaa, koska et voi saada niitä bonuksia, joita korkeamman tason tai maksavat pelaajat saisivat. Myös työntekijöiden raja on raskas.
Nautin tästä pelistä, kunnes se alkoi toistaa mainoksia satunnaisesti. Mainokset tekevät pelistä nautinnollisen.
Maailmojen paraspeli 10000000000/10000000000
Tämä tyhmä peli poistaa jatkuvasti käytöstä "Confirmation on items over 20 gems", joten jossain vaiheessa olin säästänyt 74 jalokiviä. Halusin selata riimukauppaa nähdäkseni, mitä voisin ostaa, mutta selaillessani NÄKÖISESTI, vaikka sormesi koskettaisi ostopainiketta, se OSTAA SEN AUTOMAATTISESTI! Joten kovalla työllä ansaitut 74 jalokivet on hukattu arvottomaan tason 4 riimuun, jota en koskaan käyttäisi. Joten nyt minulla on VAIN 4 jalokiviä. Sinun tulisi vakavasti lisätä hyvitysvaihtoehto asetuksiin asioille, joita et halunnut ostaa.
Monster Legends ยุทธศาสตร์ fmp
Melko hyvä peli ilman lisäyksiä Ainoa ärsyttävä asia on se, että odottelua on paljon, mutta muuten aika hyvä peli.
Monster Legends: Breed, Collect and Battle
On tää iha kiva nytku o nämä mythic hahmoi
Ennen pelasin, mutta pysähdyin ja palasin. Nyt esineet ovat kokonaan poissa, tarinatila, joka auttoi paljon, monen pelaajan taistelu on kauheaa. Olen tasolla 38, jolle asetettiin tasoa 58 vastaan, vahvimmat hirviöt ovat tasolla 50 ja jokainen taistelu, jossa kävin vastustajissani, hirviöt olivat vähintään tasolla 100 ja tappoivat minut yhdellä osumalla, ja mahdollisuus muuttaa vastustajia on nyt poissa.
Rentouttava peli ja hauskaa.
Saatanan saatanan vittun vittu pillu pillu
Monster Legends Community - Etusivu | Facebook
Pidin pelistä, mutta se syö tietoja hullun lailla eikä nyt lataudu. Saavuttaa 72% ja pysähtyy, kaikki kova työ ja aika menetetään. Se jumiutui useiden haasteiden keskellä, ja menetin sijoitukseni useissa turnauksissa. En vieläkään pysty lataamaan peliä. Loistava peli, mutta odotan pettymystä.
Se ei ole ollenkaan viivästynyt ja erittäin hyvä peli, joka sisältää melkein kaiken mitä voit pyytää. rehellisesti sanottuna, jos olisi ollut jotain pahaa, olisin nähnyt sen, mutta en nähnyt. Ei kestä kauan ladata mitään, päivitykset ovat kunnossa ja peli ei ole ollenkaan jäykkä
Olen pelannut vuodesta 2015 ja se on muuttunut paljon, ja se on nyt p2w:ksi, mutta voit edetä hyvin f2p:n kanssa, tiedän, koska olen sellainen, joten pidä hauskaa.
Paras peli ei oollu koskaan näin hyvää pelii 🙂😯😮😊
Ihan paras peli
モンスターの伝説 (Monster Legends) 頭脳系 cnxg
Hei! Olen keskitason pelaaja ja halusin vain jakaa palautettani. Peli on hauska, TODELLA hauskaa! Vaikka asiat voisivat olla paremminkin, peli on edelleen erittäin hyvä tällä hetkellä. 1. Joukkuesodissa alkuperäiset kenraalit maksavat liikaa siihen, mitä he voivat tehdä. Toki, voit sanoa, että hirviöt ovat tehokkaita, mutta uuden lisäyksen myötä vihollishirviöitä, joista osa on jopa VIP-hirviöitä tehokkaampia, kenraalien pitäisi mielestäni maksaa vähemmän. 2. Vanhat vankityrmät. Soluvankityrmät vaativat enemmän jauhamista, mikä on hienoa. En kuitenkaan voi unohtaa aikoja, jolloin voit ansaita helmiä, mikä on hienoa korkean tason ja uudemmille pelaajille. 3. Tämä on lievä valitus, vaikka mielestäni se on tarpeeksi tärkeä mainitakseni. Uudet sokkelot päättyvät liian nopeasti saadakseen edes eeppisen hirviön. Tämä pahenee ilmaispelaajille, koska jotkut sokkelon hirviöt ovat todella hyviä ja on turhauttavaa jättää väliin muutama päivä. Joten joko aikaa tulisi pidentää tai polun tulisi olla lyhyempi jokaiselle hirviölle.
Oli ihan hyvä mutta olin ihan sairaan pitkällä ja oli semmosia monstereita mulla ei voi enää saada ja sitten menetin accountin